14 Ocak 2008 Pazartesi

Tipografi & Tangram





Dinodream adlı bir sitede karşıma çıkan hoş bir proje vardı bende katılıyım dedim. Bir kareyi alıyorsunuz kafanıza göre 7 parçaya bölüyorsunuz. Daha sonra oluşan parçalardan bir font seti oluşturuyorsunuz tabi parça tekrarı yapmadan.Bunu kartonla, bilgisayarla yapabildiğiniz gibi oyun hamuruylada yapabilirsiniz.
Ben yaparken çok eğlendim, sizede tavsiye ederim insan rahatlıyor yaparken. Dünyanın stresinden biraz olsun uzaklaşmak dikkatini başka bir şey üzerinde yoğunlaştırmak güzel oluyor.
Benim yapım maceramdan bahsediyim biraz da ilk başta kardeşimin oyun hamurunu aldım rengi maviydi. Biraz yoğurduktan sonra böldüm ve harfleri oluşturmaya başladım.Güzel olmuştu fakat fotoğraf makinesinin gazabına uğradığım için, tekrar bilgisayarıma ve photoshop'a kaldım.





Hiç yorum yok: